6097431609 |
Escriure bé per comunicar-nos millor |
2016-2017 |
Taller a centre. Educació Infantil-Primària |
|
|
|
2/2/2017 - 22/6/2017 (15 hores) de 17:15h a 20:15h |
|
ESC Sant Jordi |
|
Partida de Montcada, 22 (Lleida)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Segrià
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
09/01/2017 - 19/01/2017 . Activitat restringida |
|
|
Descripció i Metodologia: |
L’escola vol fer un replantejament del treball de l’escriptura. La necessitat sorgeix de l'anàlisi de les avaluacions internes i d’una reflexió i anàlisi de les pròpies necessitats. Aquest és també un aspecte reflectit en el projecte de direcció. És treballarà doncs per millorar l’expressió escrita, per aprendre a escriure escrivint, analitzant textos, reflexionant, discutint, perquè l’escriptura apropa a l’aprenentatge i a la comunicació.
|
| |
Objectius |
1. Analitzar el treball sobre escriptura que s’està realitzant a l’escola
2. Pactar estratègies a seguir per tal de millorar l’expressió escrita
3. Redefinir una línia progressiva d’activitats i/o tallers de llengua escrita a nivell d’escola.
|
| |
Continguts |
1. Definició de les maneres de fer que ajudin a millorar l’expressió escrita a l’escola.
2. El guiatge modelatge d'una metodologia de treball.
3.- Les propostes didàctiques i activitats que ajuden a la sistematització.
|
| |
Formador/a |
Juli Palou
|
| |
Avaluació |
1. Satisfacció de les persones assistents i de l'equip directiu en relació amb el disseny i el desenvolupament de l'activitat formativa.
2. Aprofitament i transferència immediata a la pràctica docent d'aspectes relacionats amb els continguts de l'activitat formativa.
3. Definició de línies de treball a seguir per consolidar l'aplicació de la formació rebuda en la pràctica docent.
|
| |
Requisits de certificació |
1. Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
2. Avaluació positiva de les tasques individuals i grupals en relació amb l'aprofitament i transferència immediata.
|
| |
E-mail |
crp-segria@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dijous |
02/02/2017 |
1715 |
2015 |
Sessió 2 |
dimecres |
03/05/2017 |
1715 |
2015 |
Sessió 3 |
dijous |
22/06/2017 |
1715 |
2015 |
|
| |